Startuje kampania reklamowa Męskiego Grania 2013


2013-07-09
Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2013, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Jak co roku projektowi towarzyszą zintegrowane działania promocyjne realizowane w kanałach ATL oraz BTL.

Od początku lipca trwa kampania reklamowa Męskiego Grania, która prowadzona jest zarówno w wymiarze ogólnokrajowym, jaki i lokalnym.
W miastach, w których odbywać się będą koncerty, pojawią się materiały OOH – billboardy i plakaty, a także siatki wielkoformatowe. Trasa koncertowa otrzyma również duże wsparcie w kanale interactive. Dodatkowo, na facebookowym profilu wydarzenia dostępne będą wywiady, relacje oraz konkursy, w których wygrać można m.in. bilety na koncerty. W tym roku po raz kolejny przygotowano także aplikację na smartfony. Nowością jest dołączenie do niej opcji radia Męskiego Grania oraz e-kuponu na piwo, który można będzie odebrać podczas wydarzenia. Kampania potrwa do końca sierpnia. 

Przeczytaj również:

W sklepach na terenie całego kraju jest już dostępna limitowana edycja puszki Męskiego Grania 2013 w czteropaku. Również na niej znalazł się wskaźnik schłodzenia, tym razem jednak ma on formę daty „2013” i jest wkomponowany w elementy graficzne opakowania – gryf gitary oraz mikrofon. 

Ponadto zostanie przeprowadzona pierwsza ogólnopolska promocja konsumencka dedykowana projektowi. Za zakup określonej ilości puszek lub butelek piwa konsumenci otrzymają wyjątkowy prezent muzyczny – słuchawki z limitowanej serii Żywca. Na potrzeby akcji przygotowano dedykowane materiały POS.

„Kampania reklamowa jest odzwierciedleniem tego, jak zmienia się Męskie Granie. Tegoroczna edycja projektu jest bardziej dynamiczna, energetyczna i pokazujemy to w naszych materiałach. Dodatkowo po raz pierwszy wprowadzamy na terenie całego kraju edycję limitowaną puszki oraz promocję konsumencką, tak aby mieszkańcy miast nieobjętych trasą koncertową mogli poznać projekt i wziąć w nim udział w tym roku” – powiedział Marcin Filipiak, kierownik marki Żywiec. 

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest. 

Projekt Męskie Granie nieustannie się zmienia, otwierając się na nowe formuły i konwencje. Ideą tegorocznej edycji wydarzenia jest twórcze napięcie – nienasycenie, ciągła chęć rozwoju i zderzanie się odmiennych wrażliwości. Dyrektorzy artystyczni – Katarzyna Nosowska oraz O.S.T.R.,a także zaproszeni goście udowodnią, że polska scena muzyczna daleka jest od banału, a rodzimi twórcy nie boją się eksperymentów, są odważni
i bezkompromisowi. Obok muzycznych autorytetów pojawią się także zwycięzcy konkursu Nowe Męskie Granie, którego zadaniem jest promowanie muzyków do tej pory nieznanych szerszej publiczności.

 

Wyłącznym sponsorem Męskiego Grania 2013 jest marka Żywiec.

 

Bilety już od dzisiaj można nabyć na stronie meskiegrani.pl, ebilet.pl oraz w salonach Empik.

Tego lata Męskie Granie zabrzmi w następujących miastach:

Kraków, Hotel Forum – 13 lipca

Chorzów, Sztygarka – 20 lipca

Wrocław, Kępa Mieszczańska – 27 lipca

Gdańsk, Stocznia, Klub B90 – 3 sierpnia

Poznań, Stara Gazownia – 10 sierpnia

Warszawa, Fort Bema – 17 sierpnia

Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem – 31 sierpnia

 

Więcej o Męskim Graniu na www.meskiegranie.pl

 



Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl