Janusz Walczuk w najnowszym utworze mówi o samorealizacji w tworzeniu muzyki. Clip do numeru stworzo


2023-12-05
“Efekt Uboczny” to mocny statement o priorytetyzowaniu szczęścia z procesu kreatywnego i zrozumieniu, że pieniądze to tak naprawdę dodatek do napędzającej nas pasji.

“Lubię wymyślać rzeczy, materializować, a potem się z tego cieszyć” – nawija i Janusz Walczuk w swoim najnowszym numerze, który swoim bitem nie tylko porusza tłumy, ale też skłania do refleksji nad celami i wartością zajawek. W świecie rapu, gdzie sukces często określany jest miarą zarobku i szeroko pojętego, raper zwraca uwagę na najważniejszy dla niego element kariery. Janusz opowiada o tym, że to  autentyczne szczęście wynikające z tworzenia nowych rzeczy jest dla niego kluczowe.


Do realizacji clipu Janusz zaprosił markę Converse, której kampania Create Next skupia się właśnie na napędzaniu młodych, talentów kreatywnych. W teledysku pojawiają się twarze ze społeczności All Stars takie jak Zuzia Wudarska, Lija, Yung Moira, Wojtek Dudziński, Iwo Faliszewski, Jagna Sapała, . Ta grupa zrzesza podopiecznych marki Converse, którzy mają okazję dzięki wsparciu brandu rozwijać swoje zainteresowania artystystyczne. Jedna z reprezentantek tego składu, Iga Skutulon, wystylizowała ekipę do wideo, a Martyna Sirocka wspierała zespół scenograficzny. Clip to opowieść o niecodziennej rutynie Janusza – pokazuje go w środowisku naturalnym, w którym tworzy i wymyśla swoje następne projekty oraz ruchy. Reżyserowany przez Mateusza Kowalczyka i Przemysława Postrożnego teledysk to dynamiczna forma wizualna, która zaprasza do świata Janusza. 

Clip możecie obejrzeć już tu




Nadesłał:

Julia Czub

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl