Bogusław Linda i Wojtek Sokół w kampanii Johnnie Walker
Kultowa postać polskiego kina – Bogusław Linda oraz ceniona ikona rapu – Wojtek Sokół zostali zaangażowani w kampanię promocyjną największej na świecie marki whisky – Johnnie Walker. Efektem tej wyjątkowej współpracy jest singiel Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz.
Projekt opowiada o drodze, którą obaj artyści przebyli, by znaleźć się w miejscu, w którym są dzisiaj.
To co łączy Bogusława Lindę, Wojtka Sokoła i filozofię marki Johnnie Walker, to żelazna zasada - tylko robiąc to, co naprawdę się kocha i w co się wierzy, można osiągnąć więcej. Dlatego firma Diageo, właściciel Johnnie Walker, zaprosiła do współpracy dwie niezwykle cenione postaci filmu i muzyki, znane ze swojej pasji i determinacji. Wojtek Sokół stworzył tekst i wykonał utwór Rób to, w co wierzysz, w teledysku gościnnie występuje Bogusław Linda. Ich wspólne dzieło to artystyczna interpretacja idei, którą wyznają i którą kierują się w swoim życiu.
Już od dzisiaj można zapoznać się z materiałem video w Internecie i kanałach społecznościowych artystów. Kampania promocyjna obejmie również materiały POS i potrwa do końca bieżącego roku. W ramach działań promocyjnych zostanie zorganizowany również konkurs dla konsumentów.
Za opracowanie kampanii odpowiada Havas Worldwide Warsaw. Autorem muzyki jest DU:IT, w chórkach: Marysia Starosta, Kamil Bijoś, Mateusz Krautwurst i Michał Grobelny. Teledysk reżyserował Marcin Filipek.
Nadesłał:
karo29
|