Beyoncé nową twarzą i ambasadorką marki Pepsi!
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki.
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów muzyki i konsumentów.
Warszawa, 11 grudnia 2012 – Pepsi nawiązała współpracę z niekwestionowaną ikoną muzyki pop – Beyoncé. Sławna na całym świecie piosenkarka i autorka takich przebojów jak „Single Ladies”, „Crazy in Love”, czy „Best Thing I Never Had” została między innymi twarzą kampanii reklamowej marki.
- W ramach globalnej kampanii „Live for Now” staraliśmy się stworzyć z Beyoncé partnerstwo wykraczające daleko poza tradycyjną współpracę marketingową. Artystka będzie miała możliwość współtworzenia treści i budowania zaangażowania nie tylko fanów, ale i naszych konsumentów. Uważamy, że takie rozwiązanie jest korzystne nie tylko dla gwiazdy, ale również dla Pepsi oraz wszystkich miłośników muzyki na całym świecie – mówi Brad Jakeman, President, Global Beverage Group w PepsiCo.
Wyjątkowy charakter współpracy Pepsi z Beyoncé polega na odejściu od tradycyjnego sponsoringu na rzecz twórczego partnerstwa. Gwiazda będzie mogła aktywnie uczestniczyć w procesie opracowywania materiałów promocyjnych wykorzystywanych w trakcie współpracy. Wizerunek piosenkarki znajdzie się na materiałach marketingowych oraz na limitowanej linii produktów Pepsi. Beyoncé wystąpi także w globalnym spocie reklamowym „Live for Now”, którego premiera planowana jest na początek 2013 roku. Współpraca pomiędzy Pepsi i Beyoncé przewiduje również wsparcie dla projektów realizowanych przez piosenkarkę.
Artystka już kilkukrotnie uczestniczyła w projektach marki Pepsi. Po raz pierwszy w 2002 roku, kiedy to wspólnie z Britney Spears i Pink wystąpiła w spocie reklamowym „Pepsi Gladiators”. W przeciągu dekady Beyoncé stała się niekwestionowanym fenomenem pop kultury – zdobywając 16 nagród GRAMMY ® i sprzedając ponad 100 milionów albumów na całym świecie.
Nadesłał:
United PR
|